Friday, July 17, 2009

Bukti: Kuasa Politik Medan Dakwah Berkesan

Tuntutan politik Islam terbukti dari hari ke hari. satu persatu terungkai dari masa ke masa. kali ini bukti kebolehpercayaan atau kemampuan kerajaan Islam Kelantan memberi impak yang besar kepada politik islam negara. Laporan ahli-ahli perniagaan yang sebenar boleh dan mampu menjalankan perniagaan berlandaskan syarak dan nilai Islam yang bersifat universal seperti laporan bharian.com.my dari perenggan pertama hingga perenggan keempat.



Giant buka cawangan patuh etika Islam
Oleh Azli Ayob
azliayob@bharian.com.my



Iklan, garis panduan pakaian ikut syariah

GCH Retail (Malaysia) Sdn Bhd, pemilik pasar raya besar Giant akan membuka cawangan pertamanya yang mematuhi etika Islam di Kota Bharu, Kelantan akhir tahun ini.

Pengarah Pemasarannya, Ho Mun Hao, berkata cawangan yang akan dibuka di Kota Bharu Trade Centre (KBTC) itu memberi pengalaman baru kepada GCH Retail.



"Ini adalah sebuah cawangan yang istimewa bagi Giant. Bagi cawangan ini kami menyediakan laluan membayar dan bilik mencuba pakaian yang berasingan untuk lelaki dan wanita.

"Selain itu semua gambar bagi iklan dan risalah bagi cawangan ini juga akan dipastikan mengikut garis panduan ditetapkan terutama dari aspek etika berpakaian," katanya pada sidang media di Petaling Jaya, semalam.

0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP