Monday, May 3, 2010

Ezam mesti disokong.

Tahniahlah kepada Mohamad Ezam Mohd Noor atas lantikan sebagai senator yang baru. Ezam antara empat senator baru yang dilantik kerajaan Barisan Nasional. Respon yang cukup baik daripada Ezam selepas mengangkat sumpah sebagai senator yang di adakan di hadapan Yang Dipertua Dewan Negara, Tan Sri Abu Zahar Ujang, di Dewan Negara.

Responnya kepada wartawan mengenai perlantikannya itu sungguh menakjubkan dan satu respon yang sangat baik. Cuma sejauh manakah pelaksanaannya nanti, rakyat akan menilai sikapnya. Ezam diberitakan akan mengambil tanggungjawab untuk mempertahankan negara dan asas negara ini daripada serangan yang dilakukan oleh kelompok pengkhianat dan pelampau dalam negara.

Sikap Ezam ini memang disokong dan patut dibantu. Ezam mesti memastikan Elemen Israelian khususnya APCO yang dibawa oleh kerajaan dihapuskan dan memastikan pengkhianat dan pelampau yang membawa penasihat Israel ini dihukum. Ia mesti diterangkan kepada rakyat tentang pengkhianat dan pelampau negara ini.

Ezam juga mesti memegang janjinya untuk mengambil tanggungjawab mempertahankan negara dengan bangkit menentang dan memberitahu masyarakat Malaysia tentang pengkhinat dan pelampau yang menyerahkan dua blok (Blok M dan (Blok) L) pengeluaran minyak luar pantai Malaysia-Borneo kepada Brunei Darussalam yang jelas perbuatan derhaka kepada kedaulatan negara.

Ayuh Ezam tunaikan janji segera supaya anda tidak dilabel munafik jika tidak menunaikan janji tersebut. Memang banyak pengkhianat dan pelampau dalam negara yang mesti dihapuskan. Jika tidak pengkhianat dan pelampau ini akan terus menggadai negara kepada pihak luar. JANGAN TUNGGU LAGI.

0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP